20 Temmuz 2021 Salı

Kendime gidiyorum


Kendimle ,kendime yürüyorum...

Tastan duvarları yıkıyorum

Ateşin üzerine sürüyorum

dehlizlerden geçiyorum,

en dipte berraklaşıp ,

var gücümle yeniden doğuyorum

kendimle, kendime gülüyorum

hatalarımı anlayıp ,kendime kızamıyorum

düşmanlarımla beraber kendimi de affediyorum

ve artık  ben çok  kedimi seviyorum

nefreti ve kini gömüp toprağa

yağmur gibi bereketli sevgiler saçıyorum.

sonra sırılsıklam, ben üşüyorum

hayatı merakla doya doya  doyamadan yaşıyorum.

iyi niyetleri saflıkla suçlamıyor

kaybetmeyi kazanç sayıyorum 

farklılıkları, Hoş görüyorum.

Tüm üzüntülerimi affedip,

Farkedip,

Sevip.

Ruhumu okşuyorum.

En tepeden oksijen alıyorum

alabildiğim tüm enerjiyi

yeniden doğaya salıyorum

Hayatı film gibi izleyip,

Gülümsüyorum.


Ben Sadece,

Yani beni düşündüğünüz

Her an da , 

Ve sadece tek bir anda yasiyorum .










1 yorum:

Sevda halim

  Aşka uzanan her ele aslında biz takarız kelepçe, ve önce kendimize. dikenlerine rağmen sevme cesaretinde olduğun gibi kabul edip  sana kar...